Tato společnost má předpoklady pro desetinásobný růst svého podnikání.
Pokud jde o růstové akcie, investoři si rychle vybaví společnosti jako Shopify (SHOP), přední softwarovou společnost v oblasti elektronického obchodování, Palantir (PLTR), přední softwarovou společnost v oblasti umělé inteligence, a mocnou Teslu (TSLA), kterou není třeba představovat.
Přesto se některým dobře fungujícím společnostem nedostává tolik pozornosti investorů, ale v tichosti přinášejí akcionářům v průběhu let obrovské výnosy. V tomto článku upozorníme na jednu z těchto výkonných společností, The Trade Desk (TTD), přední společnost v oblasti programatické reklamní platformy.
Tato společnost se v posledních měsících a týdnech ocitla doslova v centru pozornosti investorů, protože celý tržní sentiment jí jde vlastně tak trochu naproti. The Trade Desk pomáhá zefektivnit byznysové procesy, chytře do svých platforem implementuje fenomén AI – a její akcie jsou v těchto dnech ještě i atraktivně oceněny.
Zdroj: Unsplash
Společnost The Trade Desk přináší svým zákazníkům obrovskou hodnotu
Společnost The Trade Desk možná není tak známá jako Google od společnosti Alphabet (GOOG) nebo Facebook od Meta Platforms (META), ale je rozhodujícím hráčem v oblasti digitální reklamy.
Pro začátek tato technologická společnost poskytuje inzerentům a agenturám jednotnou multifunkční platformu pro správu jejich digitálních reklamních kampaní. Pomocí této platformy mohou inzerenti nabízet zobrazení reklamy v reálném čase téměř ve všech reklamních kanálech, mimo jiné v mobilních zařízeních, videu, audiu a připojené televizi.
Aby společnost The Trade Desk pomohla inzerentům co nejlépe využít jejich rozpočet, integruje data z různých zdrojů (včetně prvních a třetích stran) a poskytuje inzerentům své poznatky. Tím pomáhá inzerentům lépe zacílit jejich publikum – pomocí informací o demografických údajích, zeměpisné poloze, věku apod. a zajistit, aby se reklamy dostaly k nejrelevantnějšímu publiku.
The Trade Desk navíc poskytuje podrobné nástroje pro vytváření zpráv, které inzerentům pomáhají sledovat výkonnost jejich reklamních kampaní v reálném čase, což jim umožňuje rychle provést úpravy, pokud jejich reklamní kampaně nefungují podle plánu. To zákazníkům pomáhá nejen zvýšit návratnost investic (ROI), ale také zlepšit jejich pracovní postupy.
The Trade Desk v tuto chvíli ještě samozřejmě nepatří do řad výše zmíněných „megaspolečností“. Budoucnost je jí ale nakloněná. O tom nemůže být pochyb.
Stručně řečeno, cílem společnosti The Trade Desk je stát se platformou pro inzerenty, která jim poskytne všechny nástroje potřebné k dosažení jejich cílů a zároveň minimalizuje jejich práci. Za tímto účelem využívá nejmodernější technologie, jako je umělá inteligence (AI), k neustálému zlepšování své softwarové platformy. Tento přístup jí zajišťuje příznivé podmínky v soutěži s konkurenty, mezi něž patří giganti, jako jsou Alphabet a Meta Platforms, a další programatické platformy, jako je MediaMath.
Zdroj: The Trade Desk
Profil společnosti
The Trade Desk je globální technologická společnost, která se specializuje na programatickou reklamu. Poskytuje platformu pro digitální obchodníky, která jim umožňuje vytvářet, spravovat a optimalizovat digitální reklamní kampaně v různých kanálech, včetně zobrazení, videa, zvuku a sociálních médií. Platforma využívá poznatky založené na datech, které inzerentům pomáhají efektivněji cílit na konkrétní publikum a maximalizovat návratnost jejich reklamních investic.
Společnost The Trade Desk, kterou v roce 2009 založili Jeff Green a Dave Pickles, se stala významným hráčem v oboru reklamních technologií. Platforma společnosti umožňuje inzerentům podávat nabídky na reklamní prostor v reálném čase, což je proces známý jako real-time bidding (RTB). To umožňuje přesnější cílení a efektivnější vynakládání reklamních prostředků.
Společnost Trade Desk působí celosvětově, má pobočky v Severní Americe, Evropě a Asii a Tichomoří a poskytuje služby širokému spektru klientů, od malých firem až po velké podniky. Díky svému zaměření na transparentnost a rozhodování založenému na datech si společnost získala v oblasti digitální reklamy dobrou pověst.