Elektronické obchodování a elektronické platby se v dnešní době staly normou. Společnosti působící v této oblasti zaměřují své úsilí na to, aby zákaznická zkušenost byla co nejhladší a nejplynulejší díky technologiím. Jednou z takových společností je Treasure Global, která se chystá příští týden debutovat na trhu. Zde jsou informace o tomto novém účastníkovi na trhu.
Podrobnosti o IPO
Společnost Treasure Global Inc. vstoupí na burzu ve čtvrtek 14. července. Na burze NASDAQ se začne obchodovat pod symbolem TGL. Společnost nabídne 3 miliony akcií za cenu v rozmezí 4 až 6 USD. IPO bude řídit společnost EF Hutton.
Představení společnosti
Společnost Treasure Global je podle svých údajů tvůrcem obchodního modelu platformy elektronického obchodu online-to-offline (O2O), který spotřebitelům a obchodníkům nabízí okamžité slevy a partnerské programy cashback. Poskytuje bezproblémové řešení elektronických plateb se slevami v prostředí elektronického obchodu (online) i fyzických prodejců (offline).
Vlastním produktem společnosti je aplikace s názvem ZCITY App, která se zaměřuje na spotřebitele a poskytuje jim personalizované nabídky na základě jejich nákupní historie, polohy a preferencí. Její technologická platforma jí pomáhá identifikovat trendy v utrácení zákazníků.
Společnost využívá umělou inteligenci (AI) k analýze chování spotřebitelů a zavádění atraktivních kampaní založených na odměnách pro cílové skupiny. Je přesvědčena, že tato technologie AI je pro aplikaci ZCITY jedinečným odlišovacím prvkem na trhu.
Od 7. června 2022 má společnost na své platformě ZCITY více než 1 708 466 registrovaných uživatelů a 1 998 registrovaných obchodníků. Jejím dlouhodobým cílem je, aby se aplikace ZCITY stala jednou z nejznámějších komerčně využívaných aplikací v širším měřítku.
Finanční údaje
Celkové příjmy se za devět měsíců končících 31. března 2022 zvýšily na přibližně 63,4 milionu USD z přibližně 0,4 milionu USD ve stejném období před rokem. Tento nárůst byl způsoben především exponenciálním růstem počtu registrovaných uživatelů platforem společnosti ZCITY.
Za devět měsíců do 31. března 2022 společnost získala 898 340 nových registrovaných uživatelů ve srovnání s 340 388 novými registrovanými uživateli za stejné období v roce 2021. Nárůst počtu uživatelů zvýšil návštěvnost platformy a umožnil jí zpeněžit její příjmové toky včetně příjmů z produktů, příjmů z věrnostních programů, příjmů z transakcí a příjmů z předplatného agentů.
Tržní příležitost
Zdroj: Pixabay
Společnost Treasure Global se domnívá, že pokračující silná hospodářská expanze, silný růst populace, rostoucí úroveň urbanizace, vznik střední třídy a rostoucí míra zavádění mobilních technologií jí poskytnou tržní příležitosti.
Navzdory přetrvávajícím následkům pandemie COVID-19 internetová ekonomika v oblasti SEA nadále vzkvétá. Podle zprávy Google Temasek e-Conomy SEA 2021 Report vzrostlo využívání internetu v regionu o 40 milionů nových uživatelů v roce 2021 na celkových 440 milionů ve srovnání se 400 miliony v roce 2020 a 360 miliony v roce 2019. Podle zprávy společnosti Google se předpokládá, že GMV internetového sektoru v regionu SEA vzroste do roku 2025 na více než 360 miliard USD.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelé na těchto trzích nadále přesouvají k online platformám, očekává se, že celková hodnota internetových transakcí poroste. Společnost věří, že tyto pozitivní ekonomické a demografické trendy podpoří poptávku po její platformě elektronického obchodu.
V roce 2017 tvořilo E-GDP v Evropě částku 532 mld. €. V roce 2021 se částka rozrostla na 843 mld. €. Nárůst o 311 mld. € je zjevný a percentuálně je to nárůst o 58%.
Druhý graf se věnuje populaci v Evropě, která využila služby e-commerce , který nám ukazuje 22% nárůst (2017-2021).
PŘEHLED ELEKTRONICKÉHO OBCHODOVÁNÍ
Část zprávy věnovaná přehledu elektronického obchodování obsahuje údaje z 37 zemí evropského kontinentu, které ukazují význam EU-27 a 10 sousedních digitálních trhů. V celé Evropě je využívání elektronického obchodování na vzestupu roste, neboť počet a podíl zákazníků nakupujících přes internet se každým rokem zvyšuje. Největší skok v počtu nakupujících v e-shopech lze pozorovat v roce 2020, zčásti díky pandemii Covid-19, která tlačí spotřebitele k online nakupování. Ve všech 37 zemích došlo k nárůstu obratu v elektronickém obchodování B2C, stejně jako E-GDP (podíl na celkovém obratu) tvořeného elektronickým obchodem. Míra růstu obratu v Evropě zůstávají trvale dvouciferné a očekává se, že budou pokračovat v růstu i v následujících letech v dohledné budoucnosti.