Jak to vypadá s výsledky společností v metaverse sektoru? První na řadě – Snap

Výsledková sezóna se rozjíždí – a spolu s těmito zprávami za 2. čtvrtletí se dozvíme nejnovější informace o nejžhavějším trendu roku 2021: metaversu. (Právě se také dostala na titulní stranu srpnového vydání časopisu Time!) Jako první: Snap Inc. (NYSE:SNAP).

Podívejte se, zda se dokážete ztotožnit s popisem Snapchatu, který níže uvádí Luke Lango. (Já rozhodně ano!)

„Všichni rádi považují Snap za tuhle výklenkovou platformu sociálních médií, kterou používají jen teenageři, aby si posílali hloupé – a někdy chlípné – zprávy.

„Chápu to; kdysi jsem Snap vnímal v tomto světle. Když společnost na začátku roku 2017 vstoupila na burzu, patřil jsem k nejhlasitějším medvědům.

„Ale koncem roku 2018 se můj kamarád v Silicon Valley – softwarový inženýr v jedné z předních světových technologických firem – setkal s generálním ředitelem Snapu Evanem Spiegelem,“ pokračuje Luke. „Řekl mi, abych nesázel proti Snapu. ‚Spiegel buduje budoucnost internetu,‘ řekl.“

Zdroj: Shutterstock

Od té doby se SNAP dostal o +471 % výše – a zase zpět. „Tohle je asi tak potřetí, co se naše akcie za posledních pět let dostaly do desítek. A za tu dobu jsme zvýšili naše tržby více než 5x,“ poznamenal Spiegel v červnu v televizi CNBC. „Myslím, že naše komunita se téměř zdvojnásobila; takže se prostě stále soustředíme na dlouhodobý horizont.“

Společnost Snap má ve čtvrtek odpoledne oznámit výsledky za 2. čtvrtletí… a rozšířená realita je vždy velkým tématem. V květnu vedení společnosti varovalo, že růst tržeb za 2. čtvrtletí se bude pohybovat kolem 20 %.

Říkám „varovali“, protože Snap se předtím pohyboval v rozmezí 30 %… Ale musím říct: 20% růst v této ekonomice? To beru!

A jak to Snap dělá? Protože se stává „poskytovatelem softwarových řešení B2B AR pro celý módní průmysl“, abych opět citoval Luka. Do roku 2030 „vidíme, že každý velký maloobchodní prodejce – Nordstrom, Amazon, Walmart, Urban Outfitter’s, Nike a další – bude používat filtry AR společnosti Snap“.

Níže jsou tři outfity prohlížené virtuálně ve Snapchatu – s pěkným tlačítkem „Nakupovat nyní“ pro internetový obchod Farfetch (NYSE:FTCH):

Dalším maloobchodním prodejcem, který beta testuje novou funkci Snapchatu pro zkoušení oblečení v AR, je American Eagle Outfitters (NYSE:AEO).

Vzhledem k tomu, že mají společné publikum – generaci Z -, American Eagle se ke Snapchatu přiklání přinejmenším od své kampaně na návrat do školy v roce 2021. Mezi mluvčími jsem zahlédl několik mladých herců, včetně jednoho z dětí ze seriálu Stranger Things, a možná i nějaké TikTokery…?

Zdroj: Unsplash

American Eagle dokonce vytvořil digitální oblečení pro avatary „Bitmoji“ Snapchatu, takže zákazníci mohli kopírovat vzhled dospívajících celebrit v jeho kampani. Jsou něco jako to, co dnes vidíte u Zuckerbergových Meta avatarů:

Nová funkce Dress-Up od Snapchatu by však mohla být mnohem větším hitem:

American Eagle (a další prodejci) tvrdí, že počet vrácených výrobků roste. Snap však tvrdí, že po vyzkoušení s AR je 66 % nakupujících méně ochotno něco vrátit – podle jeho červnového průzkumu. Co se týče samotného nákupu produktů… Snap také zjistil, že 70 % respondentů pravděpodobně nakoupí po použití AR!

Uvidíme, jak se to promítne do příjmů a zisků společnosti Snap ve druhém čtvrtletí a v dalších letech.

Ve čtvrteční zprávě společnost Snap uvedla, že má očekávat „tržby a upravený zisk EBITDA pod spodní hranicí našeho [předchozího] výhledového rozpětí pro 2. čtvrtletí 2022“. Ten se pohyboval „mezi hranicí rentability a 50 miliony dolarů“ v ukazateli EBITDA – takže Snap možná v tomto čtvrtletí nedosáhne zisku – stejně jako něco kolem 20% růstu tržeb.

„Přišla ‚reklamní recese‘ roku 2022,“ uzavírá Luke. Pokud však souhlasíte s jeho býčí tezí o SNAP (a dalších digitálních inzerentech vstupujících do metaversa), můžete bez obav nakoupit pokles:

Reklamní recese nejsou tak velké a netrvají dlouho.Akcie digitální reklamy jsou oceněny na rekordně nízkých hodnotách.Jakmile tato reklamní recese skončí (brzy), akcie digitální reklamy se odrazí ode dna (obrovského).

Nakonec, abyste se mohli rozhodnout, na které vývojáře metaverse se nyní vyplatí nejvíce zaměřit, musíte si vybrat preferovanou „příchuť“ metaverse zážitku.

Technologie metaverza může být plně pohlcující, jako je tomu u náhlavních souprav pro virtuální realitu (VR), a pak je tu rozšířená realita (AR).

Tu první Mark Zuckerberg slavně předvedl loni na podzim… A od února společnost Meta Platforms (NASDAQ:META), dříve známá jako Facebook, přilákala do svého metaverza Horizon Worlds 300 000 aktivních uživatelů měsíčně.

Podobně i The Sandbox (SAND-USD) měl v dubnu 350 000 MAU, což je jeho „druhá alfa sezóna“, přičemž třetí sezóna začne příští měsíc.

The Sandbox je pravděpodobně nejpopulárnější „otevřenou metaverzí“, což je koncept, na jehož podporu právě získal dalších 75 milionů dolarů – a díky kterému byl včera vybrán jako „Launchpad projekt roku“ společností Binance (BNB-USD).

Jelikož je The Sandbox postaven na Ethereu (ETH-USD) s přemostěním na Polygon (MATIC-USD)… Můžete vydělávat SAND krypto, obchodovat s NFT a výnosy si vzít s sebou – místo toho, abyste své peníze nechali u velkých technologických firem.

Zatímco Horizon Worlds právě získal Jordan Peele, který tam minulé úterý přivezl svůj filmový IP (včetně nového filmu, který propaguje, „Nope“)…

Musím říct, že Pískoviště je metaversum, které si vybírají velké značky, franšízy a celebrity – například Snoop Dogg, „The Walking Dead“, Adidas (OTCMKTS: ADDYY) a nejnověji např: Playboy a Tony Hawk. Rozhodně je velkým vítězem v našem portfoliu InvestorPlace Ultimate Crypto, kde krypto SAND vydělal +88 % i během medvědího trhu.

Ale ani Zuckerbergovo metaversum, ani Pískoviště nejsou příliš reálné. Stejně jako Roblox (NYSE:RBLX) vypadají postavičky The Sandbox tak trochu jako panáčci z Lega.