K žádnému pochybení nedošlo. K tomuto závěru dospěli v roce 2019 kontroloři ministerstva financí, kteří prověřovali postupy úředníků z finanční správy kvůli reklamě na Farmě Čapí hnízdo. Vyplývá to z protokolu, který má iROZHLAS.cz k dispozici.
Úředníci tehdy řešili německý podnět z roku 2014. Ten naznačoval možné daňové nesrovnalosti s reklamou na farmě ze svěřenských fondů expremiéra Andreje Babiše (ANO).
Ačkoliv podle závěrů byl postup úředníků „efektivní“, resort pod vedením Aleny Schillerové (ANO) přesto doporučil prověřit veškerá reklamní plnění u firem z Agrofertu.
Loni na podzim prověrku spojenou s reklamou na farmě nařídil také současný ministr financí Zbyněk Stanjura (ODS). Ta se zaměřila na jinou část práce berních úředníků. A dvě „pochybení“ odhalila.