Spotify koupí společnost Heardle, aby byla aplikace ještě interaktivnější

Společnost Spotify Technology SA (SPOT) kupuje zábavnou hru Heardle, která se zabývá rozpoznáváním hudby, a snaží se tak zvýšit interaktivitu své aplikace. Streamovací gigant vidí v triviální hře spíše nástroj pro hudební objevování, který by měl uživatelům pomoci znovuobjevit staré skladby a objevit úžasné nové umělce. Podle CNBC akvizice umožní společnosti diverzifikovat tok příjmů, protože nadále investuje do videa, živého vysílání a podcastů.

SPOT sází na rostoucí popularitu Heardle

Heardle je náročná hra, ve které hráči hádají skladbu podle úvodních tónů. Hra se osvědčila jako zábavný způsob, jak spojit miliony fanoušků s písněmi. V důsledku toho by měla pomoci zvýšit úroveň zapojení do služby Spotify. V tiskové zprávě společnost Spotify uvedla, že do hry Heardle a dalších interaktivních zážitků integruje hru Heardle, která milovníkům hudby usnadní hlubší propojení s umělci a přáteli.

Zdroj: Canva

Společnost Spotify potvrdila, že Heardle bude i nadále fungovat jako samostatná hra a zůstane pro hráče zdarma, aby zajistila, že lidé budou službu využívat i nadále. Hráči si budou moci poslechnout celou skladbu na Spotify, jakmile hru dokončí. Přestože hra bude dostupná v USA, Velké Británii, Irsku, Kanadě, Austrálii a na Novém Zélandu, plánuje se její rozšíření na další trhy.

Spotify sází na věrné fanoušky, které si hra vybudovala, aby zvýšila interaktivitu platformy a dlouhodobě ji zpeněžila. Podle CNBC generální ředitel společnosti Spotify Daniel Ek již potvrdil, že zdvojnásobí objevování hudby v aplikaci, a to vše ve snaze přilákat více uživatelů a zvýšit angažovanost na platformě.

Názor Wall Street na SPOT

Ulice je ohledně akcií optimistická, s konsensuálním hodnocením „mírně kupovat“, které vychází z 13 „kupovat“ a 11 „držet“. Průměrná cílová cena společnosti Spotify ve výši 148,86 USD znamená 49,49% potenciál růstu oproti současné úrovni.

Zdroj: Gettyimages

Klíčový závěr pro investory

Integrace triviální hry Heardle by měla společnosti Spotify pomoci zvýšit úroveň zapojení do platformy. Miliony lidí, kteří již Heardle používají, představují zajímavý cílový trh, který může Spotify zpeněžit.