Podle Barclays by investoři měli koupit společnost Poshmark, lídra na rychle rostoucím trhu s online oblečením z druhé ruky, který by se mohl zvýšit o více než 40 %.
Analytik Trevor Young zvýšil hodnocení společnosti Poshmark na „overweight“ z „equal weight“ a zvýšil cílovou cenu společnosti Barclays s odkazem na „silnou uživatelskou základnu, lepkavé chování kupujících a zapojení podobné sociálním médiím“.
Zvýšení přichází navzdory skutečnosti, že „POSH ještě není z nejhoršího venku, pokud jde o navigaci v oblasti cílení reklamy po IDFA [Identifier for Advertisers], a marketing nadále narůstá jako procento příjmů, což tlačí EBITDA zpět do záporných hodnot,“ napsal Young v pondělní poznámce.
„Náklady na získání zákazníků jsou pro tato tržiště s nízkými aktivy kritické,“ ale Poshmark i nadále nabízí „kritické množství aktivních kupujících, které stále roste, vysokou angažovanost díky sociálním/herním aspektům platformy, sekulární vítr v zádech pro secondhand a příležitost překonat výkonnost, protože spotřebitelé v měkčím makru obchodují dolů,“ dodal Young.
Zdroj: Getty Images
Společnost Poshmark, která se letos propadla zhruba o 30 % a o 60 % oproti svému 52týdennímu maximu, se potýkala s nedávnými změnami v oblasti ochrany osobních údajů ze strany společnosti Apple. Přesto to vypadá, že je připraven na obrat.
„Trhy s použitým zbožím jsou stále relativně malé, ale jména jako POSH dosáhla kritického množství a v míře, v jaké pokračují v rozšiřování kategorií, vidíme dostatečný prostor pro pronikání do různých dem,“ napsal Young.
Analytik zvýšil cílovou cenu společnosti Poshmark na 17 USD z 13 USD. Nová cílová cena znamená 44% nárůst oproti pátečnímu závěru na úrovni 11,80 USD. V pondělním předobchodním období akcie poskočily o 5 %.