2 nejlepší asijské akcie k nákupu, které právě teď stojí za vaši pozornost

Prudký výprodej na amerických trzích byl v první polovině neúprosný a i ty nejlepší asijské akcie se ocitly v jeho vleku.

Přestože se již propadly do teritoria medvědího trhu, americké indexy se stále obchodují nad reálnou hodnotou. Když vezmeme v úvahu, že úrokové sazby dále vzrostly, protože Federální rezervní systém bojuje s rozbujelou inflací, měli by investoři diverzifikovat geograficky. A nejlepší asijské akcie, které jsou již nyní s hlubokým diskontem, mají před sebou také silné růstové vyhlídky.

Na celém světě všechny centrální banky kromě jedné zvyšují úrokové sazby. Čínská centrální banka je výjimkou. To naznačuje, že země je ochotna pokračovat v uvolněné měnové politice. Chce stimulovat hospodářský růst, zatímco svět zpřísňuje úvěrové podmínky.

Akciové skóre

Nejlepší vyhlídky mají v Asii technologické akcie. V Číně patří Alibaba (NYSE:BABA) mezi nejsledovanější firmy v oblasti elektronického obchodování. Solidně vedenou firmou v oblasti online maloobchodu je také JD.com (NASDAQ:JD). V segmentu obchodování na burze je potenciálně rostoucí firmou hongkongská společnost Futu Holdings (NASDAQ:FUTU). V Singapuru je oblíbená společnost Sea (NYSE:SE), která se zabývá online maloobchodem a hrami.

V Jižní Koreji se e-commerce společnost Coupang (NYSE:CPNG) rozšiřuje o rozvoz potravin, zatímco mikroblogovací platforma Weibo (NASDAQ:WB) a společnost pro sdílení videí Bilibili (NASDAQ:BILI) se zaměřují na mladé a rostoucí publikum.

Ve výše uvedené tabulce mají Weibo a Alibaba nejlepší skóre. Podle webu Stock Rover, který provádí kvantitativní hodnocení, má společnost Alibaba nejlepší vyhlídky na růst. Naopak společnosti Sea, Bilibili a Coupang mají skóre, které by se mohlo zlepšit.

Jejich vyhlídky na toto zlepšení je však dostávají na tento seznam nejlepších asijských akcií.

Alibaba Group Holding (BABA)

Po dlouhém období, kdy regulační orgány nebyly ochotny schvalovat nové mobilní hry, protože vláda zvýšila kontrolu vůči herním firmám, Čína konečně schválila 60 domácích her. Jedná se o zlomový okamžik. Investoři reagovali nákupem akcií společnosti Alibaba, která má herní segment.

Ve čtvrtém čtvrtletí Alibaba zaznamenala 9% nárůst tržeb na 32,19 miliardy dolarů. Její podnikání těžilo z 29% meziročního růstu v místní jednotce spotřebitelských služeb. Společnost přidala 28,3 milionu ročních aktivních zákazníků na 1,31 miliardy uživatelů. Společnost zvrátila ztrátu a vykázala zisk z provozní činnosti ve výši 11 miliard USD.

Zdroj: Shutterstock

Během výluky společnosti Covid v březnu a dubnu se změnily požadavky spotřebitelů. Lidé se zásobili nezbytnými věcmi tím, že nakupovali ve velkém. Alibaba v tomto období nabízela zákazníkům doručení na vyžádání a včas, a to i u hromadných nákupů. S rostoucí poptávkou po hromadných produktech by investoři měli očekávat růst příjmů na zákazníka.

Ve druhé polovině roku potřebuje Alibaba udržitelný a robustní dodavatelský řetězec. Pokud se jí podaří zajistit logistiku, mohou její obchodníci uspokojit rostoucí oživení spotřeby.

Bilibili (BILI)

Bilibili je poskytovatel video služeb pro mladé publikum v Číně. Společnost vykázala v prvním čtvrtletí ztrátu 66 centů na akcii. Tržby meziročně vzrostly o 30 % na 797,3 milionu dolarů.

Investoři by měli zvážit akcie BILI, protože jí rostou měsíční aktivní uživatelé. Například počet MAU dosáhl 293,6 milionu, což představuje meziroční nárůst o 31 %.

Poté, co Čína zrušila výluku související s Covidem, se šanghajští zaměstnanci, kteří pracovali doma, vrátili do práce. To společnosti pomůže obnovit dynamiku v růstu e-commerce a reklamy.

Zdroj: Getty Images

Během výluky utrpěl její reklamní byznys ztráty. Inzerenti pozastavili své plány výdajů. Po ukončení přerušení by měli zákazníci v Šanghaji pomalu obnovovat svou ochotu utrácet. Budou také více spoléhat na doručovací služby.

Akcie společnosti BILI mohou vykazovat horší výkonnost, protože výluka se protáhla do současného čtvrtletí. Poté však společnost zpeněží své rostoucí MAU a DAU. Platící zákazníci například dosáhli rekordního počtu 95 minut strávených na platformě.