Je čas připravit se na uvedení dalšího velkého produktu společnosti Apple na trh

Když společnost Apple (AAPL) v roce 2007 představila první iPhone, zesnulý velký Steve Jobs tvrdil, že tento vzhledově podobný iPod s funkcemi na úrovni Blackberry je revolučním produktem, který změní vše.

Nemýlil se. Ve skutečnosti nemohl mít větší pravdu.

Dnes je po celém světě více než miliarda iPhonů. V právě skončeném čtvrtletí jich Apple prodal za více než 40 miliard dolarů. A nyní je nejhodnotnější společností na světě s tržní kapitalizací 2,6 bilionu dolarů.

To je revoluční produkt. Od prvního ohlášení iPhonu vzrostla hodnota akcií AAPL o více než 4 000 %, což znamená, že každá investice 10 000 dolarů se proměnila ve více než 400 000 dolarů!

Co kdybych vám teď řekl, že se to všechno Apple chystá zopakovat? Co kdyby se chystala v příštích 12 měsících vydat zbrusu nový produkt?

A co kdybych vám řekl, že tento nový produkt společnosti Apple by mohl být ještě revolučnější než iPhone? A co kdybych vám řekl, že tento produkt je posledním velkým nápadem samotného Steva Jobse?

Zdroj: Pexels

No, vážení, všechno výše uvedené je pravda.

Společnost Apple se chystá uvést na trh zcela nový produkt, který bude pravděpodobně revolučnější než iPhone. A byl to nápad, který Steve Jobs postuloval už v roce 2008 jako další velký průlom společnosti Apple.

Nenechte se mýlit. Tento nový produkt změní svět. Vytvoří obrovskou ekonomickou hodnotu. A vytvoří vzestupnou vlnu pro všechny akcie související s jeho vývojem. Mnohé z těchto akcií skutečně vzrostou o tisíce procent.

Čas dozvědět se o této změně hry – a o akciích, které je třeba nakoupit, abyste mohli hrát na jejím průlomu – je právě teď.

iPhone je na maximu

Než začneme mluvit o tomto zbrusu novém produktu, musíme nejprve pochopit, proč jej Apple uvádí na trh.

Koneckonců, není to ve společnosti Apple skvělé už teď?

Jsou. Ale každá skvělá inovace má svou dobu trvanlivosti a té největší společnosti Apple – iPhonu – brzy vyprší.

Zdroj: Unsplash

Když ho Apple v roce 2007 poprvé představil, měli chytré telefony jen obchodní manažeři. To mu dalo dlouhou příležitost k rozšíření podnikání s iPhony.

Dnes už ale chytrý telefon má každý, kdo ho chce. V USA je penetrace chytrých telefonů 85 %. A vzhledem k tomu, jak dlouho je iPhone na trhu, je velmi nepravděpodobné, že by 15 % Američanů, kteří se smartphonům vyhýbají, v příštích několika letech náhle podlehlo.

Trh se smartphony je nasycen. Je to vidět na prodejích iPhonů společnosti Apple. Počet iPhonů, které Apple ročně prodá, se vyšplhal z 11,6 milionu v roce 2008 na 231,2 milionu v roce 2015. Od té doby se roční prodeje ustálily mezi 200 a 240 miliony kusů ročně.

Obchod s iPhony už zkrátka neroste.

Pokud chce Apple nadále růst a zůstat nejhodnotnější společností na světě, musí svůj růstový příběh znovu urychlit.

Potřebuje další nový produkt s potenciálem iPhonu.

Potřebuje auto.